dinsdag 29 september 2009

Meet Diana Mini, Princess of all Lomo hearts


Eén van mijn vele zwakke plekken is toch wel Lomography. Fisheye, Holga, Action Sampler,... Ook vandaag wisten ze mijn hart opnieuw te veroveren met hun nieuwe lieverd, Diana+ Mini. Deze cutiepie wist me onmiddelijk te versieren!
Ze is misschien petite, maar onderschat haar capaciteiten niet! Diana+ Mini is handiger als haar voorganger Diana F+. Het schattige dingetje werkt met 35mm-rolletjes en niet met 120 film. Hoera! Daarnaast is het lichtgewicht effectief ook pocket-size. Hoera! En je kan makkelijker verwisselen tussen twee formaten. Driewerf hoera!
Ohja, je hebt haar al vanaf 50euro. Gigitty gigitty!

Nog steeds niet overtuigd? Check zeker de foto's: liefde op het eerste gezicht.

Mijn volgend loon komt eraan en ik weet wat ik ermee ga kopen! Whoot!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten